Revolution könyvelő rendszer
A rEvolution könyvelő szoftver az M-Files nevű dokumentumkezelőt használja a könyvelési adatok tárolására és visszahívására. Ez a rendszer az emberi logikát követve biztosítja a dokumentumok tárolását, iktatását, visszakeresését, sőt, a jóváhagyást és ellenőrzést is.
Milyen funkciókat biztosít a könyvelő szoftverbe integrált dokumentumkezelő?
- A dokumentumok tulajdonságait tárolja, így a visszakereséshez elegendő a tárolt jellemzők egyikére keresni. Például ilyen metainformáció lehet az, hogy a dokumentum hol keletkezett, melyik hónapra vonatkozik, stb.
- Online dokumentumkezelés: A feltöltött fájlok az interneten keresztül bárhonnan elérhetők. Jogosultsági szintekkel lehet szabályozni minden egyes dokumentum hozzáférést. Mobilbarát alkalmazásként a dokumentumtár mobil eszközökről is elérhető.
- Verziókövetés: Egyazon dokumentumnak (pl. szerződésnek) több verziója is elérhető. Ha ugyanazon dokumentumhoz rendelünk egy újabb verziót, akkor visszakereséskor mindig a legújabbat fogjuk megtalálni. Így nem fordulhat elő az, hogy ha a könyvelő irodában több évhez is tartozik ugyanannak a dokumentumnak verziója, akkor nem a legutolsó dokumentumot találjuk meg.
- Integráció: Az M-Files integrálódik a rEvolution könyvelő szoftverbe, ilyen módon nemcsak független dokumentumkezelőként használható, hanem beépíthető az online munkafolyamatokba. Online történhet így az iktatás, irattározás, archiválás, kontírozás, könyvelés.
- Akármilyen médiumon keresztül érkeznek be a könyvelésbe dokumentumok, postán, e-mailben, faxon, telefonon, a rendszer tudja fogadni és feldolgozni őket.
- A dokumentumkezelő támogatja az árajánlatok készítését is, így nemcsak szorosan a könyvelő munkájához kötődik.